Lulu op mijn schouder.   8 comments


Lulu-op-schouder

Vrijdagochtend 8.13 uur, 3 januari 2013.

De zonsopkomst is prachtig en de temperatuur ook, al dik 15 graden. De zuidelijke wind voert warme lucht aan. Dit wordt vandaag fietsen in zomerpakje, dat is wel zeker. Gisteren was een een bijzondere dag, een dag vrijwel zonder zon en met een klein beetje regen. Er viel 3,2 mm. De temperatuur bereikte om 13.45 uur 16,6 graden.
Cokky slaapt vandaag uit en Lulu wil met mij wandelen zoals met Cokky, nou goed dan. Ik zet haar op mijn schouder en daar blijft ze keurig zitten tijdens de ochtendwandeling. Als Lulu de camera had kunnen bedienen was het  een “selfie” geweest.

 

Geplaatst3 januari 2014 doorEdwin inGeen categorie

8 Reacties op “Lulu op mijn schouder.

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Je kan enkel blij zijn dat een zo speciale kat deel uit maakt van de familie.
    Eentje die je elke dag verrast!

  2. Wat is Lulu toch een bizondere poes. Op je schouder blijven zitten tijdens een wandeling…geniaal!

  3. Nee ik heb dat boek nooit gelezen. Ik weet niet of het een oud boek is,ik woon 38 jaar in Spanje,dus mijn kennis van Nederlandse boeken is niet groot. Is het een kinderboek?

  4. “Hey, wat voor camera gebruik jij?”

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.