Altijd mooi weer op mijn verjaardag.   54 comments


Woensdagochtend 7.20 uur, 4 juli 2012.

Zie je wel, altijd mooi weer op mijn verjaardag. Ik kan mij niet herinneren dat het geen mooi weer was op 4 juli. Er hangen een paar wolken op Coll de Rates maar die zullen spoedig oplossen. Gisteren werd het 27,1 graden, er was 12,2 uur zonneschijn.
De katten hebben er zin in vandaag en Oscar, die eigenlijk helemaal niet zo´n goede klimmer is, weet toch nog redelijk hoog in een kakiboom te klimmen om mij uitdagend aan te kijken. “Doe dat maar eens na, oude man”, denkt hij vast.
Er is al veel mail. Ook van mijn ouders: Voor het eerst krijg je geen kaart Edwin, mailen is toch gemakkelijker. In ’56 geboren en nu 56 jaar!  Daar had ik nog niet opgelet, dat komt natuurlijk maar 1 keer voor. Leuk dat het verjaardagscadeau aan mijn vader, een Ipad, zo goed gebruikt wordt, er is een wereld voor ze opengegaan.
Agenda: leuke dingen doen, met de honden wandelen,….

Geplaatst4 juli 2012 doorEdwin inGeen categorie

54 Reacties op “Altijd mooi weer op mijn verjaardag.

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Beste Edwin,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag met appeltaart toegewenst……
    Natuurlijk ook van Ria en afspraak.

  2. Goede morgen Edwin.
    Hartelijk gefeliciteerd. Leuke dag ennog heel veel gezonde jaren.
    Cokky , gefeliciteerd met “je Kloris” .
    Grote groet , Rijk en Ria van Eck.

    Rijk en Ria van eck
  3. Hoi Edwin, van harte gefeliciteerd van ons en geniet van deze bijzondere dag die je ouders ook al hadden opgemerkt. (56/56)
    Van Joke, haar moeder en Leo

  4. Hoi Edwin,

    Van Harte Gefeliciteerd!

  5. Van Harte Gefeliciteerd en een super fijne dag.

  6. Hay Edwin,

    Van Harte Gefeliciteerd. Een nieuwe camera???????? Ben jij zo lief geweest of is Cokky zo lief????? Fijne dag

    • Natuurlijk ben ik superlief geweest en heb ik een Nikon AW100 gekregen om altijd bij mij te hebben. Handig, vooral bij het fietsen. Natuurlijk is Cokky zo lief geweest om de camera te betalen.

  7. Hoi Edwin, Gefeliciteerd, maar voor dat mooie weer op je verjaardag moest je wel verhuizen.

    • In Nederland was het ook altijd mooi weer op mijn verjaardag, tenminste zover ik het mij kan herinneren. Je bedoelt dat het geen mooi weer is Nederland? Tja, dat komt dan omdat ik er niet ben.

  8. Over het eten bij de leermeester willen we graag eens lezen in je blog.
    Alvast heel smakelijk eten ,maar dat gaat wel lukken.
    Groet Ria van Eck.

    Rijk en Ria van eck
  9. Ha die Edwin en Cokky.
    Edwin je hebt gelijk op je verjaardag altijd mooi weer. Niet op de dag dat je geboren werd toen was het koud en winderig. Daarom kwam je natuurlijk s’avonds pas.
    We vinden de foto van Oscar erg leuk . Het is ook een leuke kater waar we nog steeds gek op zijn.
    Liefs van Henk en Riet.

    Henk en Riet
    • Lieve ouders, die dag kan ik mij nog maar slecht herinneren. Dat krijg je nu eenmaal als je ouder wordt. Ja Oscar, die gek is wel mijn lievelings-kat. Veel liefs van Cokky en mij.

  10. Hi Edwin,

    Ook vanuit, relatief warm Nederland, gefeliciteerd met je verjaardag van Sibelle en Ed. Dat we nog maar vaak mooie gezamenlijke wandelingen mogen maken in Spanje.

  11. Hola Edwin,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. We wensen je goede gezondheid en veel prettige fietskilometers en blijf doorgaan met je leuke blogjes met steeds weer verrassende prachtige foto’s. Geniet van het goede leven samen met Cokky. Maak er een mooie dag van!
    Groetjes van Judith en Wout.

    Judith en Wout
    • Hallo Wout en Judith, we doen ons best en met mijn nieuwe cadeautje kan ik weer verrassende foto´s maken. Na de reactie´s te hebben beantwoord ga ik eens kijken of het wat geworden is.

  12. Hola Edwin,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Geniet van een mooie,warme en zonnige dag samen met Cokky!
    Lieve groeten Piet en Petra

    Petra Zonneveld
    • Bedankt Petra en Piet, we hebben heerlijk gezwommen in de zee bij Denia. Het water was zeker 28 graden. Kijk, dan vind ik het pas aangenaam zwemmen.

  13. Ook warme verjaardagswensen uit België van Carine en Roland

    Carine Prossé
  14. Van harte en nog vele jaren

    • Hoi Johan, hoe is het? Ook lang niets van jou gehoord. Nog een dikke maand en weblog.nl ging offline. Nou ja, we zijn er weer bovenop gekomen, is het niet.

      • We volgen uw nieuwe blog bijna dagelijks.Leuk geschreven met veel afwisseling.Prachtige foto’s .We zijn eind april de streek gaan verkennen tss Altea en Denia .Verbleven in een mooi huis in Calpe.Ik denk dat in nabije toekomst deze gekke belg en z’n gezin inwoner zal worden van de costa blanca. En beloofd ,het eerste wat ik doe is me een racefiets kopen om me alle frustraties van de afgelopen 54 jaar van me af te fietsen !(grapje hoor).Vriendelijke groeten ,Johan en familie

        • Nu weet ik hoe het komt dat die Belgen zo hard kunnen fietsen! Ja, het is hier een prachtige streek. Vooral om te fietsen maar ook onder water is het dus wonder schoon.

  15. Hoi Edwin,

    Van harte gefeliciteerd. zo’n kat in de boom is al een mooi cadeau en niet alleen voor jou.
    Groet,
    Johanna
    (hè hè na enige tijd afwezigheid durfde ik niet meer in te voegen. Dit is een mooie moment)

    • Hoi Johanna, ja ik had je al gemist ): leuk dt je er weer bent. Ik ben maar wat blij met onze katten, ze zijn natuurlijk lief maar oms blog zou een stuk moeilijker te maken zijn zonder de blauwe ogen van Oscar.

  16. Hoi Edwin,

    Van harte gefeliciteerd.

    Grappig ik ook 56/56 hahaha.

    Groet van Martin

  17. Van harte gefeliciteerd. The 4th of July! Een bijzondere dag voor ons als Amerikaliefhebbers en de dag waarop wij voor het laatst echt nog in Nederland woonden. Een jaar Spanje, 56 jaar Edwin, feestje! Groet uit Macisvenda van Albert en Monique

    O, die foto van Oscar, geweldig weer!

    • Mijn verjaardag is inderdaad gemakkelijk te onthouden. Zelfs in Amerika vieren ze hem. De tijd gaat snel hè, alweer een jaar in Macisvenda. Goed hoor. Ja, Oscar met zijn blauwe ogen doet het altijd goed op de foto´s het enige probleem is dat hij ze haast altijd dicht heeft tegen de zon. Dus moet ik wel heel vroeg zijn en moet hij in de schaduw zitten. Groeten terug!

  18. Hoi Edwin,

    Zoveel reacties, je bent dan echt jarig! Hartelijk gefeliciteerd vanuit Julianadorp/StMzee. Hartelijke groeten ook voor Cokky.

    Erik en Elly LS

    Elly en Erik
    • Hoi Erik en Elly,

      Klopt ik voel mij echt jarig vandaag. Jullie zullen Spanje wel een beetje missen? Het was vandaag echt super aan het strand en in de zee. Gaan we vaker doen, o, nee morgen eerst fietsen met Javi!

  19. Van harte gefeliciteerd uit een warm Nederland. Nu nog 27 graden in Lisse. Piet W. 55 uit ´57. Met de foto´s verkleinen en een beetje aanpassen gaat het goed. Kan waarschijnlijk veel beter, maar het is al een hele verbetering met Picassa.

    • Nog 2 jaar Piet, dan ben je 57 uit 57 net als Cokky. Ik vind de meeste foto´s er prima uitzien. Misschien moet je er soms bijzetten dat als de mensen op de foto klikken hij een stuk groter en mooier wordt. Of je kunt ze gelijk op het juiste formaat maken (bv 700 x 525 pixels) daarna iets verscherpen en ze dan op het blog zetten. Dan zien ze er scherp uit alleen worden ze niet meer groter als je erop klikt. In enkele foto´s zit een kleurzweem die ik er niet uit krijg maar dat heb ik ook soms met mijn foto´s. Ik heb de foto van het bootje verkleind en verscherpt met Photoshop maar krijg hem niet optimaal. Met Picasa kan dat ook allemaal. Groeten uit Spanje!

  20. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik sluit mij aan bij Johanna.

    • Bedankt Herna, ik hoop dat je nog vele jaren ons blog blijft volgen. Het is altijd handig als iemand met kennis van zaken commentaar geeft. We weten nu in ieder geval dat de oudste spoorlijn in Madrid ligt! Groet, Edwin.

  21. Edwin, Van harte gefeliciteerd. Als trouw lezer van jullie mooie en blog, vond ik dit wel een goed moment om dit minder anoniem te doen.

    William v.d. Bliek
    • Bedankt William, je mag altijd reageren dat vinden we leuk. Soms heb ik een hele tijd gedaan over een stukje van 250 woorden en als er dan niemand reageert ben ik toch wel een beetje teleurgesteld. Nou ja, laten we zeggen dat reactie´s ons stimuleren om met het blog door te gaan en dat valt soms niet mee. (na 5 jaar) Dan weten we niets, of we hebben er geen goede foto bij. Dus bedankt voor je reactie en ik had de fout niet eens gezien als je het niet had gezegd! (Cokky vast wel.)

      Groeten uit Spanje.

  22. Omdat nu gelijk ook foutloos te doen blijkt wel moeilijk te zijn.

    William v.d. Bliek
  23. wel laat, maar alsnog gefeliciteerd

    Greet den haas
  24. Heb het te laat gezien dat Edwin verjaardag had gisteren wegens bezoek over de vloer. Maar ga je dan maar een fantastisch goed jaar toewensen. Maak van dat 56° dan maar een topjaar !

    • Beter laat dan nooit, bedankt Jan. Gaan het proberen, vandaag 75 km met Javi gefietst (in augustus wordt hij 37 jaar) en dan gloof ik toch dat ik een beetje “over de datum” begin te raken.

  25. Hallo Edwin.

    Mijn computer lag er gisteren uit vandaar deze late reactie.

    Veel gezondheid toegewenst voor je 57 e jaargang, doe het een beetje rustig aan, de grijze haren beginnen mee te tellen.

    Groetjes uit Someren.

    Bertha en Riny Berkers

    Riny Berkers
  26. Edwin, ik zie dat je vader wel heel goed overweg kan met de iPad !! (FB)

  27. Bedankt voor de reactie,maar de eerste spoorlijn is van Barcelona naar Mataro! Niet naar Madrid dus.
    Groet Herna

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.