1 November, Todos Los Santos, dus een korte fietstocht.   4 comments


Woensdag 1 november 2017.

Vandaag is het Allerheiligen, iedereen gaat naar het kerkhof om een bloemetje te brengen naar overleden vrienden en familieleden. Het is een feestdag dus er moet wel gefietst worden maar aangezien iedereen op tijd thuis moet zijn is het een kort rondje vandaag met de almuerzo bij Sebastiaan in bar Juans, thuis in Xaló. Cokky rijdt een klein stukje de Bèrnia op om de nieuwe borden van Turismo Costa Blanca te bewonderen die ik gisteren ontdekte terwijl wij Benigembla – Sagra – Ondara – Gata – Llíber fietsen.

Het is fantastisch weer, op andere plekken zijn de wegen een beetje nat maar de beloofde regenval is niet gekomen. Het gaat uitstekend met mijn fietsconditie merk ik verrast als ik thuis Strava bekijk. Sinds 2010 ben ik nog nooit zo snel Alt de Lliber opgefietst. Leuk is ook dat ik sinds die tijd dat al 118 keer heb gedaan. Pfttt…je zou er moe van worden.

 

Posted 1 november 2017 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “1 November, Todos Los Santos, dus een korte fietstocht.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik kijk er al naar uit om volgend jaar eens met jullie mee te kunnen fietsen ( als dit mag ? ) om zo de streek nog wat beter te leren kennen.

  2. Is dat met de fietsclub van Jalon en rijden zij ook op zondagmorgen ? ,( terzijde wij zijn ook op zoek om een woning te huren voor enkele maanden,mocht je iets te weten komen in de omgeving mag je me dit laten weten en welke raad kun je ons geven ? ) en dit vanaf Mei 2018 Reeds dan bij voorbaat

  3. We rijden alleen maar op zondagmorgen en sommige feestdagen. Momenteel wordt er om 8:00 uur vertrokken bij bar Maris bij de kerk in Xaló. Huurhuizen zal ik in de gaten houden maar er is best veel vraag naar. Maar je weet nooit.

Geef een reactie

