Zondagochtendrondje op de e-bike   4 comments


Zondag 16 juli 2017 (door Cokky).

De e-bike brengt me op plekken waar ik jaren niet geweest ben. Als ik een leuk weggetje zie, rijd ik erin. Het maakt niet uit of ik weer dezelfde weg terug moet, of er een helling in zit, dat het warm is, of dat het wegdek wat minder goed is. Ieder ritje is een toeristisch uitstapje. Vandaag naar Font d´Aixa gereden, achter Llíber. Ik was vergeten hoe mooi het daar is, ondanks de huizen die er de laatste jaren gebouwd zijn. Er staat geen druppel water in het bassin dus de foto die ik in gedachten had kan ik niet maken. Er blijven genoeg andere foto´s over. Via het weggetje langs de rivier rijd ik terug naar het dorp. De schade van de regens van afgelopen winter is nog duidelijk zichtbaar, ik moet op twee plekken afstappen en lopen. De subsidie voor de reparatie is aangevraagd. Dit is wat mij betreft een perfecte zondag: ´s ochtends fietsen, ´s middags Tour de France kijken.

Posted 16 juli 2017 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Zondagochtendrondje op de e-bike

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zoals altijd …..prachtige foto’s . RenR

    rijk en ria van Eck
  2. Mooie foto’s , dit vind ik echt leuk zo kan je weer makkelijker van de omgeving genieten zonder dat het te zwaar wordt.
    😍👍🚴🏽

    Henk en Riet Huge
  3. Leent Edwin de fiets vaak??? HAHA

    • Soms wel hoor maar hij weegt 24 kilo en mijn racefiets 8 kilo, dat fietst eigenlijk toch lekkerder en daalt ook prettiger af. Maar soms is het best leuk.

Geef een reactie

