Grappig   2 comments


Zaterdag 15 april 2017.

“Een hipsterboswachter”, de journalist van het AD draait het om: op de foto staat gewoon een boswachter. Al eeuwenlang zien boswachters en jachtopzichters er zo uit. Bij de eerste hipsters voelde ik onmiddellijk een band want ik wist zeker dat ik met iemand uit het bos te maken had maar ik werd bedrogen. Hun uiterlijk klopte maar de rest niet. Ze hebben geen weitas voor papieren, ze rijden in de verkeerde auto, hebben geen hond en nog nooit een bijl of motorzaag vast gehouden. Nep-boswachters dus. Dus google ik op “boswachter vroeger” en dat is grappig, ik zie mijzelf direct terug. Inderdaad vroeger, 25 jaar jaar geleden toen mannen met baarden en snorren allemaal boswachters waren.

Posted 15 april 2017 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Grappig

Subscribe to comments with RSS.

  1. De foto ( ik denk van een poster ) op de tweede rij no. 5 is grappig bekijk die maar eens goed.
    Kus xxxxx
    Riet.

    Henk en Riet Huge

Geef een reactie

