Langs de rivier   2 comments


Donderdag 16 maart 2017.

De zonneroosjes bloeien, de rivier stroomt, de honden genieten en ik ook. De honden genieten zelfs dubbel want ik vergeet de hondenriemen en mijn zonnebril. Ik laat ze liggen langs de oever op een grote steen waar ik heb gezeten. Pas bij de autoweg mis ik de riemen dus ga ik terug tot grote vreugde van de honden. Dan kan ik er gelijk wel een hele ochtend van maken. In Lliber drink ik koffie en daarna loop ik voor de derde keer langs het helder stromende water van de rivier, die zomaar een jaar droog kan staan. Al dat water, ik blijf het een wonder vinden en de honden ook.

Posted 16 maart 2017 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Langs de rivier

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige foto,s en twee blije honden !

    Anny .Creemers

Geef een reactie

