Uitstapje met de huisvrouwen   4 comments


Woensdag 8 maart 2017.

Of ik meeging naar La Vila Joiosa, als “guardaespaldas”, vroeg de burgemeester. Dat woord moest ik even opzoeken, het blijkt “lijfwacht” te betekenen. Het is me niet duidelijk waarom hij dat nodig heeft dus ik zeg “ja” totdat Cokky me uitlegt dat het de Internationale Dag van de Vrouw is en dat we met de bus vol huisvrouwen gaan. En dat ik, als huisman, dit jaar ook mee mag. Met gemengde gevoelens voeg ik me bij het gezelschap, meneer pastoor zit ook in de bus dus wordt ik bevorderd van lijfwacht naar fotograaf. In La Vila bezoeken we het archeologisch museum, héél modern en heel interessant, La Vila was in de Romeinse tijd een belangrijke stad en bovendien is er een schip vol amfora’s gezonken voor de kust. Daarna bezoeken het het museum van Valor, de chocoladefabriek. Nog een korte stop in het centrum en dan rijden we naar Benidorm, waar de maaltijd geserveerd wordt in de CdT, de horeca-opleiding. Het eten is uitstekend, de sfeer zit er goed in, in de bus terug zingen de dames een paar oude liedjes en dan is de dag weer om. Morgen roept mijn huishoudelijke plicht weer en gaat Cokky werken.

Posted 8 maart 2017 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Uitstapje met de huisvrouwen

Subscribe to comments with RSS.

  1. En al weer een schoolreisje …. je bent zo ” Completo ” ….. gr.grt.

    rijk en ria van Eck
  2. Op de tweede foto zag ik dat twee dikke mannen op vrouwendag toch “haantje de voorste” waren. 😳😜
    Riet XXXXX

    Henk en Riet Huge

Geef een reactie

