Jongens   2 comments


cap-velo-sinaasappels

volgautoDonderdag 23 februari 2017.

Door het beetje zandregen van vanmorgen vertrekken we pas 14.30 uur uit Denia. Heel gezellig rijdt Ethan van 11 jaar met mij mee in de volgauto, dan kan ik gelijk mijn Frans wat oefenen. Zijn vriendje Melvin is 14 en fietst de sterren van de hemel. Soms rijdt hij mee in de auto maar bij iedere lange klim wordt hij heel zenuwachtig en wil er zo gauw mogelijk uit. Op de Bernia leg ik hem uit dat hij nu nog 11 kilometer moet klimmen maar hij glimt helemaal van genoegen als ik zijn fiets uitlaadt. Ik geef hem nog een duwtje en hij roept, “merci”. Daar gaat hij, Ethan moedigt hem door het open raampje aan, leuke jongens.

Posted 23 februari 2017 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Jongens

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat is die jongen al sterk dat wordt nog wel wat. Leuk dat de jongens er weer bij zijn vorig jaar was het er toch maar één ?
    Kus
    Riet XXXXX

    Henk en Riet Huge
    • Ja, dat is zeker leuk. Vorig jaar was er inderdaad ook 1 maar die fietste net al Ethan ook niet mee. Vaak zijn die jongens razend sterk bergop omdat ze nog heel weinig gewicht hebben en wel al flink wat spierkracht. Doordat het een beetje regenachtig is hoef ik vandaag pas om 14:00 uur in Denia te zijn. Wel fijn voor de honden want de ochtendwandeling schoot er de laatste dagen bij in. Kus terug! xxxxxx

Geef een reactie

