Ze zijn er weer   4 comments


imgl8883_001

Dinsdag 21 februari 2017.

Ze zijn er weer, de Franse fietsers van Cap Velo. Deze week rijd ik weer de volgauto en maak foto´s. Door wat aanloopproblemen met mijn nieuwe Mac (het kostte wat meer tijd om alles lekker soepel te laten lopen) hier een aantal foto´s van de afgelopen drie dagen. Morgen een rustdag.

imgl8807-bewerkt-001
Natuurlijk maak ik onderweg ook foto´s zonder fietsers.

imgl8862-001
Gezien vanuit de volgauto. Het eerste wat ik ´s ochtends doe is de voorruit heel goed schoonmaken.

imgl8913
Alcalali

imgl8917_001
Achterblijver.

imgl8903-001
Campell

imgl8943
En natuurlijk over de Coll de Rates.

 

Posted 21 februari 2017 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Ze zijn er weer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het zijn weer geweldige foto’s Edwin. Mijn complimenten..

    Willem Gruijters
  2. Mooie foto’s Edwin en het geeft weer een andere afleiding.

Geef een reactie

