Volgauto   2 comments


fdj-volgauto

Maandag 16 januari 2017.

fdj-training-pegoPas om 17.30 uur parkeer ik de volgauto bij het Diamante Beach Hotel in Calpe. Pfttt….ik fiets liever dan 8 uur volgauto te spelen. De eerste helft van de dag word ik rondgereden door FDJ en ’s middags rijd ik de volgauto voor Cap Velo naar Guadalest. De FDJ renners komen uit op een rustige plek in de sinaasappelboomgaarden bij Pego waar ze tientallen keren een rondje van 1 km rijden om de sprint te oefenen. Het moet een gewoonte worden, zegt de trainer. Hij rijdt met een scooter mee, zet pylonen neer waar de sprint moet beginnen en geeft aanwijzingen. Eigenlijk lijkt mij zo’n scooter wel wat want na een dag autorijden voel ik mij net zo duf als vroeger een hele dag op kantoor. Wat bidons en twee fietswielen mee en gaan. Lekker fris en overal ruimte om te parkeren voor het maken van foto’s. Dat is misschien ook wel wat voor Cap Velo. De aankomende dagen wordt er regen en koudegolf verwacht, voorlopig zeg ik niets over een scootertje.

fdj-bij-pego
Bespreking tussen de sinaasappelboomgaarden bij Pego.

fdj-renners-sprint
Blijft een mooi gezicht met 60 km/uur door de bocht.

Posted 16 januari 2017 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Volgauto

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Edwin zo’n scootertje. Buitenlucht en lijkt mij veel leuker dan in de volgauto.

    • He hebt zeker nog niet naar buiten gekeken 🙂
      Maar als het regent gaan ze toch niet dus kreeg ik net bericht dat ze om 13.00 uur starten. Zoals gisteren, de hele dag in auto’s is niets voor mij. Gelukkig ook een uurtje buiten foto’s gemaakt in de zon!

Geef een reactie

