Het fietsseizoen begint   6 comments


img_3224pan

Zondag 15 januari 2017.

Terwijl Cokky in Xaló blijft om de eerste etappe van de Vuelta Ciclista a la Marina Alta vast te leggen, rijd ik naar Calpe om met Franse wielertoeristen van Cap Vélo een rondje te rijden. Tweehonderd renners doen mee aan de wedstrijd waar Cokky foto’s maakt, vele tientallen toeristen fietsen op eigen houtje rond, de professionals van Katusha, CCC, Cofides en Direct Energy  zijn ook hard aan het trainen, het is weer wielerhoogseizoen aan de Costa Blanca. Ik ben net op tijd klaar met mijn werk om in restaurant Real de Bernia bij de paella aan te schuiven die klaar staat voor onze fietsclub. Pepe, die naast me zit aan tafel, heeft me geloof ik overgehaald om ook weer op de fiets te stappen. Het inactieve deel van de club wordt bij elkaar getrommeld en de veteranen en zwaargewichten gaan een nieuwe groep vormen, genaamd “Sin prisa”, zonder haast. Het ziet er naar uit dat ook voor mij het fietsseizoen weer gaat beginnen, ik ben erbij ingelijfd, al is het voorlopig alleen nog maar in de Whatsapp-groep.

Posted 15 januari 2017 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Het fietsseizoen begint

Subscribe to comments with RSS.

  1. Altijd bereid om samen een rondje te rijden……

  2. Nee, fietsen natuurlijk! Grapjas 🤣

  3. Edwin ,als je nu in sin prisa begint zal je snel weer in mucho prisa zitten, gewoon doen.

Geef een reactie

