Fietstocht   6 comments


nabij-castell

olijven-oogstDonderdag 17 november 2017.

Herfst: 21,7 graden, nauwelijks wind en een staalblauwe hemel. De eerste 15 kilometer heb ik honger naar de fiets maar de volgende 75 kilometer vind ik het wel lekker om volgauto te spelen. Herman en zijn zonen zweten en ik geniet van de zon en de prachtige route. Steeds rijd ik een flink stuk vooruit en op mooie plekken maak ik foto´s. O ja, Cokky vroeg nog om een foto van netten met olijven, dus maak ik daar ook foto´s van.

Vanaf maart doet mijn knie pijn, net toen ik naar de dokter wilde gaan moest ik naar Nederland om mijn ouders 2,5 maand te helpen en nu gaat het dankzij de injecties met hyaluronzuur eigenlijk best goed maar lang wandelen of ver fietsen gaat niet. “Je moet het ook de kans geven om te genezen. Als het na de kerst niet over is kijken we verder”, zei de huisarts. Dus voorlopig speel ik volgauto en weet je, het bevalt mij eigenlijk best.

Door op een foto te klikken kom je in de serie.

Posted 17 november 2016 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Fietstocht

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je speelt voor volgauto. Leuk. Maar Bodega’ s bezoeken is ook leuk. En het is goed voor je gewrichten.

  2. Elke functie heeft zijn charme ook die van volg auto. Met zulk weer is het ook volop genieten. Hier een paar fikse buien maar veel te weinig voor jullie tekort.
    Knuffel van ons. XXXXX

    Henk en Riet Huge
  3. Jammer niet op de fiets Edwin , maar je fotos zijn er niet minder om.

Geef een reactie

