Avondwandeling   10 comments


blauwe-druiven

Zaterdag 17 september 2016.

We maken een wandeling door de druivenvelden. De oogst schijnt goed te zijn. Na een halfjaar kan ik weer een uurtje pijnvrij lopen. Steeds kreeg ik niet de kans om eens goed naar mijn knie te laten kijken maar zo gauw ik weer in Spanje was ben ik naar de huisdokter gegaan die er rigoureus een injectie inzette met hyaluronzuur, het smeermiddel wat in gewrichten zit en het helpt dus. Woensdag de laatste injectie van de drie en dan ieder jaar een keer terugkomen voor 1 injectie als onderhoud. Volgende week gaan we op vakantie, kan ik toch weer wandelen en fietsen natuurlijk.

pla-de-llibermoscateldruif

cepamuskaatdruif

Posted 17 september 2016 by Edwin in Geen categorie

10 responses to “Avondwandeling

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heel mooi dat de injecties helpen en zeker zo vlak voor jullie vakantie.

  2. Fijn dat het zo goed helpt. Het in de vakantie niet forceren hoor dat zou jammer zijn.
    Kus XXXXX

    Henk en Riet Huge
  3. Mooie foto’s, de wijn zal ons weer smaken en bedankt voor de tip, ik heb ook zo’n knie!
    Prettige vakantie! 😎 Bas

  4. Ik heb ook zo een knie. Is de injectie pijnlijk?

    • Nee, vroeger wel omdat er dan een 1 injectie in werd gegeven met veel meer vloeistof. Nu gaat het in drie keer met steeds 14 dagen er tussen. Het spul kost 40 euro per injectie plus het consult. Het is lichaamseigen en kent geen risico of bijwerking. Op internet kun he er meer over vinden. Zoek wel recente artikelen want 10 jaar geleden kostte het nog een vermogen.

  5. Fijne vakantie!

  6. Heeft de nieuwe dokter in Jalon Vincent Campman goed gedaan 😉😉

    • Klopt. “Als het een meniscus was geweest dan was mijn knie niet zo soepel en als het banden waren dan had het na 6 maanden wel over moeten zijn, zei hij. Dus toen trok hij een enorme injectiespuit achter zijn rug vandaan… maar het gaat nu eindelijk erg goed!

Geef een reactie

