Dom   3 comments


Trekker in de druiven img_0165

Donderdag 15 september 2016.

Dat heb ik weer. Vraagt Miguel me of ik in de jury wil zitten voor zijn fotowedstrijd. Ik heb al “ja” gezegd voordat ik me bedenk dat we dus weer niet mee kunnen doen. Dom, met het vooruitzicht 200 euro te kunnen winnen doe ik toch altijd iets meer mijn best op mijn foto´s … Nou ja, een etentje met de jury is ook leuk. Het was vandaag goed weer om druiven te plukken, met ruim 26 graden, een beetje wind en af en toe een wolk.

Posted 15 september 2016 by Edwin in Geen categorie

3 responses to “Dom

Subscribe to comments with RSS.

  1. De winnende foto Edwin………………….

  2. Je lijkt je moeder wel die zegt ook te snel ” ja of nee ” zonder goed na te denken. Troost je maar Edwin dat gaat nooit meer over. 😱😍. Lieve kus XXXXX.

    Henk en Riet Huge

Geef een reactie

