La luna llena   8 comments


volle-maan

Donderdagavond 21.11 uur, 18 augustus 2016.

De maan komt oranje op als een Spaanse sinaasappel. We zitten buiten met een glaasje Sangria en het is nog 25 graden. Wat een heerlijke avond, absoluut windstil. Het was net als gisteren een warme dag. Het werd 31,9 graden.”Ben je al aan de Spaanse temperaturen gewend?”, vraagt Jan. Nee, zelfs de Spanjaarden niet want de luchtvochtigheid was erg hoog met zo´n 60% waardoor het aanvoelde als 36 graden. Na een week thuis ben ik wel weer aan Cokky gewend, nu de temperatuur nog.

Posted 18 augustus 2016 by Edwin in Geen categorie

8 responses to “La luna llena

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige foto. Al,is het overdag te warm geniet dan maar van die heerlijke stille avonden.
    Slaap lekker straks.
    Kus Riet.

    Henk en Riet Huge
  2. Ehhh, Edwin ik zit hier onder aan de Col de Rates maar geen maan te zien. Wel een mooie foto.

    Grt
    William.

    William v.d. Bliek.
  3. Pingback: Nieuwe maan – Jan & Karina

  4. wat fijn dat jullie weer samen de volle maan zagen, een extra mooie deze keer. Bijzonder én ontroerend hoe je schrijft over je verblijf in Nederland. Wat zullen je ouders je dankbaar zijn.

    • Dat klopt. Iedere avond als ik mijn moeder had geholpen met naar bed gaan en haar een nachtkus gaf bedankte ze mij. Als het anders was geweest had ik het ook niet vol gehouden.

Geef een reactie

