Internationaal   1 comment


Woensdag 27 april 2016 (door Cokky).

Norse, grijze mannen in pakken had ik verwacht, die amper Engels verstaan. Nuria heeft vakantie en ik ben alleen in het toeristenkantoor, en vandaag komt er een groep Russische journalisten langs. Ik heb tassen voorbereid, met folders over de omgeving. De groep die binnenkomt bestaat voornamelijk uit jonge, vlotte, vrolijke vrouwen, die én goed Spaans én goed Engels spreken. Met een charmante gids erbij die alles vlot vertaalt, en een gids van Toerisme Costa Blanca. Ik mag de folders even toelichten en dan gaan ze weer de bus in, wijn proeven in Parcent. Als ze weg zijn merk ik dat ik toch wel zenuwachtig was. Tijd voor koffie, en ik zie op Facebook dat Elske oranje tompoezen gebakken heeft. Precies wat ik nodig heb, en aangezien ze tegenwoordig aan de overkant van de straat, bij Delaynes, werkt is de keuze gauw gemaakt. Briefje op de deur, en even een kwartiertje pauze. En daarna weer terug achter de balie, om de Belgen, Nederlanders, Ieren, Fransen, Duitsers en mensen uit de buurt weer te voorzien van informatie en folders.

Posted 27 april 2016 by Edwin in Geen categorie

One response to “Internationaal

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tjonge Cok die tompoezen zien er verser en lekkerder uit dan de oranje tompoezen die wIj van Jumbo hadden. Jammer dat het te ver weg is om er ook een paar te halen. 😜❄️

Geef een reactie

