Middeleeuwse Markt in Lliber   4 comments


Lliber Middeleeuwse markt-004

Zaterdag 9 april 2016.

Het pleintje van Lliber is altijd een populaire plek voor een kop koffie, en dit weekend blijven we wat langer zitten dan normaal. Niet alleen omdat Lina lekkere appeltaart heeft maar ook omdat het gewoon gezellig is op de Middeleeuwse Markt.

Er komen danseressen voorbij, er is muziek, activiteiten voor de kinderen en er is nog veel meer te zien en te beleven. Wij mannen blijven lekker aan tafel zitten en bestellen nog wat lekkers, de vrouwen doen een rondje over de markt en geven wat geld uit. Het is heerlijk in het zonnetje, tevreden kijk ik om me heen. Vanmiddag lopen we nog wel een keertje terug, naar Ronnie de vuurvreter kijken, en voor een biertje.

Posted 9 april 2016 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Middeleeuwse Markt in Lliber

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik weet waarom jij je bril heb meegenomen, niet voor die appeltaart😉. Gr Martin

  2. Het ziet er ook aantrekkelijk uit vooral op die eerste foto 😉. Martin heeft jou door ! Maar die appeltaart lijkt me ook erg lekker.
    Kus xxxxx
    Riet.

    • Het is ook prachtig weer erbij. Vandaag nog even kijken denk ik. Er gaat niets boven de appeltaart van mijn moeder! Met al die Nederlandse wielrenners hier zou dat helemaal een succes zijn.

      Kus terug voor jullie!

Geef een reactie

