Paasbroodjes   4 comments


paaseieren

Donderdag 31 maart 2016.

“Heb je je camera bij je? Ik ga net de paaseieren in de broden stoppen!” De bakker kijkt me ongelovig aan als ik haar vertel dat ik nu alleen de iPhone bij me heb. Wat jammer, het is zo kleurrijk in de bakkerij met al die paaseieren! En dit vind ik nu zo heerlijk, hier in Spanje én hier bij de bakkerij van La Vicentica: het assortiment is ieder jaar hetzelfde: met Pasen eten we mona´s. Volgens Cokky lijkt het op het Nederlandse “duivekater”brood. Ieder jaar bakken ze dezelfde modellen en verder geen overdreven luxe gedoe met weer nieuwe kleuren chocoladekuikentjes in ingewikkelde hokjes of zo. Gewoon simpel, traditioneel, van goede kwaliteit en altijd lekker. En ja, Pasen is voorbij, maar we eten gewoon nog een poosje zo´n lekkere zoete mona de pascua. En volgend jaar zal ik foto´s maken met de camera.

 

Posted 31 maart 2016 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Paasbroodjes

Subscribe to comments with RSS.

  1. De foto’s zijn toch mooi helder geworden hier zullen de mensen van ” la Vicentica ” ook wel tevreden over zijn.
    Kus XXXXX

  2. Dit is zo mooi, geen opgefokt gedoe maar gewoon zoals het al jaren gaat!

Geef een reactie

