Coll de Rates   4 comments


Coll-de-Rates-Alicante

Zaterdagochtend 7.10 uur, 26 maart 2016.

KlaproosAlweer komt de zon op aan een onbewolkte hemel. De minimumtemperatuur is met 6,1 graden hoger gebleven en dat is ook logisch met een dag als gisteren. Om 12.30 uur werd het 24,8 graden, pas in de loop van de middag kwam er wat sluierbewolking.

Nu ligt Coll de Rates om 7.15 uur in de zon maar morgenochtend pas 8.15 uur. Dan kan ik net als vandaag wel om 7 uur opstaan maar om die tijd een ochtendfoto nemen is een stuk lastiger. Voor Spanje is de zomertijd een stuk minder prettig. Morgenochtend om 7 uur is het nog nacht.

 

 

 

Posted 26 maart 2016 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Coll de Rates

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een prachtige foto’s daar zou je zo willen wandelen. Wij zijn voorlopig ook niet blij met de zomertijd in mijn gevoel om half zes op en ook nog in het donker. 😥. Over vlot en vlug gesproken ! 😳.
    Dikke kus !
    Henk en Riet.

    • Inderdaad, uitslapen is er bij jullie niet bij. Doe voorzichtig hè. Ik ga gauw nog een stuk grasmaaien. Het gaat voor mijn gevoel wat beter met mijn knie maar drie uur achterelkaar grasmaaien lijkt mij niet verstandig. Dus in gedeelten dan maar. Over vlot en vlug gesproken…🙂
      Liefs uit Spanje!

      • Tja jong, 1 ondoordachte handeling en je hebt een geforceerde knie of een gekneusde voet of een gebroken pols of je hebt alle buren nodig om je weer op de been te helpen. Als ik het zo op een rijtje zet zijn we alle vier lekker bezig 😛.
        Maai lekker in de zon. Kus
        Riet.

Geef een reactie

