Granaatappel   2 comments


Lulu-Granaatappel

Zondagochtend 7.55 uur, 13 maart 2016.

IMG_2949Lulu heeft mij het ergst gemist, dat is duidelijk. Ik wilde eigenlijk nog even blijven liggen maar ze blijft zeuren. Als opsta zit ze al op de wastafel te kijken hoe ik mijn haar kam, als ik een paar sokken uit de kast pak springt ze in de kast. Ze volgt mij als een hondje, buiten ook. De zon komt op aan een wolkeloze hemel, het is koud maar absoluut windstil en de zon is krachtig. Ik ga op mijn steen zitten en Lulu op mijn schoot. Pluis en Loesje gaan ook in het zonnetje zitten. Op de terugweg klimt Lulu in een granaatappelboom. De zon straalt door de jonge blaadjes van de oeroude boom.
Gisteren was een mooie dag, het werd niet warmer dan 15,3 graden. Later in de middag ontstonden er dikke wolken maar regenen lijkt wel niet meer mogelijk. De 27 mm die voor aankomende maandag was voorspeld is ook al verdwenen. De afgelopen 3 maanden waren ongelofelijk droog, alles bij elkaar regende het maar 29 mm. Dit lijkt een beetje op 2014 maar dan nog droger.

Het kaartje geeft de gemiddelde neerslag per dag aan van de afgelopen 3 maanden.

Posted 13 maart 2016 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Granaatappel

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gelukkig is Lulu nu ook weer helemaal tevreden. Hier bleef het de hele dag mistig maar jij vloog mooi op tijd . Nu kan je weer genieten van de zon ­čĹŹ.
    Lieve kus XXXXX
    Henk en Riet.

Geef een reactie

