Maandag wasdag   3 comments


Chico wasmand

Maandagochtend 8.00 uur, 29 februari 2016.

Ja, hoor. Kat in het wasbakkie. Daar moet de was in, gek! Chico is speels en kijkt mij verleidelijk aan. Wassen is echt zijn hobby, hij loopt mee om de was op te hangen, speelt met een gevallen knijper en ik plaag hem door 1 knijper in het haar op zijn staart te zetten. Dan gaat hij leuk rondjes draaien, terecht dat ik hem plaag want gisteren heeft hij mijn pantoffels vol geplast. De was moet zo droog zijn want er staat wind vanuit het binnenland en de luchtvochtigheid is maar 52%. Het is 10 graden.
Vandaag mijn tas inpakken en zorgen dat er genoeg brandhout voor Cokky klaarstaat, morgenochtend vlieg ik naar Nederland.

Posted 29 februari 2016 by Edwin in Geen categorie

3 responses to “Maandag wasdag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Haha in Nederland is de top van het belastingtarief voor de inkomstenbelasting ook 52%😦. Daarom houden de hardwerkende burgers het ook nooit droog.

    Willem Gruijters
  2. Nieuwe pantoffels zijn vast goedkoper op de markt in Xalo.😛. Of heb je ze mee gewassen vandaag?
    Dikke kus en tot gauw !
    Henk en Riet.

    • Morgen is het pas markt😦 Nou ja, ze waren al 12 jaar oud en ik was aan nieuwe toe maar k voelde nu wel in de zeik genomen. Sta je met je sokken in de kattenpis. En ik maar schoonmaken. Tot woensdag! Met een lieve kus uit Spanje!

Geef een reactie

