Om 13.00 uur de minimumtemperatuur   2 comments


Zonsondergang-Xalo

Zaterdagmiddag 18.51 uur, 27 februari 2016.

Wat een vreemd weer: om 12.00 uur is het 11.3 graden en 1 uur later bereiken we de minimumtemperatuur van 7,2 graden. Ik heb geloof ik nog nooit om 13.00 uur de laagste temperatuur gemeten. Als ik de zonsondergang fotografeer is het weer 11,9 graden. De stormachtige wind komt uit het binnenland en bereikt heel even zelfs windkracht 8 met 64 km/uur. Onaangenaam weer en heel verschil met een paar dagen geleden toen het nog 23 graden werd. Er viel ook nog een heel klein beetje regen, net meetbaar 0,2 mm. Hopelijk is het weer morgen ietsjes beter.

Posted 27 februari 2016 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Om 13.00 uur de minimumtemperatuur

Subscribe to comments with RSS.

  1. edwin,ik heb een paar foto,s voor je.
    Naar welk e-mail adres moet ik ze sturen?

    trix van der wiel

Geef een reactie

