Paul   4 comments


In-de-volgauto
Wil je rondkijken in de auto klik dan op de foto.

PaulDonderdag 25 februari 2016.

Paul fietst best goed maar zit het grootste deel van de tijd bij mij in de volgauto. Dat komt omdat Paul pas 8 jaar is en dus absoluut niet een zware lange rit mag maken. Als hij met zijn ouders meefietst houdt hij met gemak de groep bij, een klein mannetje tussen twee enorme wielen. Dan zie je hoe belangrijk het is om bijna niets te wegen. Berghellingen van 16% trapt hij met gemak op.
Ik spreek geen Frans en Paul kan alleen tellen in het Engels tot 100. De eerste dagen was hij heel stil maar langzaam zijn we vrienden geworden. Ik test alle bekende liedjes op hem en ineens heb ik beet, het Franse volkslied zingt hij uit volle borst. Het Frans mag dan een spraakgebrek zijn maar als het gezongen wordt klinkt het prachtig. Het ijs is gebroken, ik fluit en hij zingt en na een tijdje maken we samen de Franse versie van “ugge, ugge, ugge, het stikt hier van de mugge” en natuurlijk slaat ook “Comment ça va” enorm aan. Als we bij het hotel zijn worden we met applaus ontvangen. Ik begrijp het eerst niet maar dan blijkt dat Paul achter mijn rug de mobilofoon heeft gebruikt. Ja, ze zijn duidelijk onder de indruk van ons normaal zo goed verborgen talent.

Posted 25 februari 2016 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Paul

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk Edwin en zit het er vanaf vandaag weer op.

  2. Weer heel mooie foto’s Edwin. Fijn weekend

Geef een reactie

