Verdwaald   Leave a comment


Zonsopkomst
De zon komt bijna op als de maan door veel Sahara stof in de lucht.

Dinsdag 23 februari 2016.

Cap Velo CampellWaar is Sophie? Als ik met de volgwagen bij het uitzichtpunt op Campell arriveer missen we Sophie. Voorop fietst Fred vandaag om de weg te wijzen en helemaal achteraan de groep Manuel. Ik dwarrel om de groep heen. Soms rijd ik een eind vooruit om de fietsers op een mooi punt te fotograferen en dan sluit ik weer achter de laatste fietsers aan. Vorig jaar waren we Patricia kwijt, ik zoeken als een gek en toen had ze een kortere weg naar Denia genomen en lag al uitgebreid in bad. Dat lijkt nu onmogelijk. Het is een geduchte klim van Murla naar Campell, op de meeste kaarten staat het weggetje niet eens. Vandaar dat de groep erg lang is geworden. Maar wacht eens…ik pak mijn camera en ja hoor, Sophie staat er keurig op. Dat betekent dat ze daarna dus fout is gefietst, Manuel gaat haar achterna, dapper is ze wel want na al het klimmen gaat dit foute weggetje nog eens een keer steil omhoog. Na 20 minuten belt Manuel, hij heeft haar gevonden en ze sluiten weer aan bij Sagra. De traditionele groepsfoto bij Campell is erbij ingeschoten maar ik heb wel een 360 graden opname gemaakt tijdens het wachten op Sophie. (klik hier of op de groepsfoto om rond te kunnen kijken)  

Posted 23 februari 2016 by Edwin in Geen categorie

Geef een reactie

