Nog een keer!   32 comments


P1050062-001

Vrijdag 19 februari 2016.

Nooit gedacht dat de rondleidingen langs de riu raus zo´n succes zouden worden. In totaal hebben Carmen, Cokky en ik voor 134 mensen 6 keer rond Xaló gewandeld. Verteld over de natuur, over de historie, langs een oude kalkoven, rozijnen geproefd in een oude riu rau en een Romeinse opgraving bekeken. Op verzoek loop ik hem nog een keer. Zondagochtend 28 februari om 10.30 uur bij de Tourist Info. Daarna gaan we gezellig paella eten in restaurant Riu Rau. Opgeven kan via dit blog of op Facebook. Nee, we houden het leuk, tot 20 personen.

IMG_2330IMG_2306

Posted 19 februari 2016 by Edwin in Geen categorie

32 responses to “Nog een keer!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Beste Edwin,

    Bedoel je soms zondag 28 februari in plaats van 28 maart. (28 maart is namelijk op maandag.) Zo ja, dan gaan we graag mee met de wandeling. We zijn hier momenteel met vakantie en in maart alweer terug in Nederland.
    Graag je reactie.

    Met vriendelijke groet, Dick en Loes Schaap

  2. typfoutje: is toch zondag 28 februari?

  3. Als het nog kan gaan we graag een keertje mee. Zonder een negatief tegen bericht zijn we op de aangegeven tijd bij de informacion in Jalon, tegenover alleluja toch? Wil en Lenie Heeffer

  4. Wij zouden graag meegaan

  5. Fijn dat je de wandeling met uitleg nog één keer doet. Ik kom zondag 28/2 tegen 10u30 naar de Toerist Info voor de wandeling. Ik ga niet mee eten in de RiuRau. Tot zondag. Ingrid

  6. Wij gaan 28 februari graag mee! Ton en Ine Neijenhof.

    Ton en Ine Neijenhof
  7. Graag wandel ik met jullie mee.
    Ik zorg ervoor op tijd bij de tourist info te zijn

    Tot dan
    Trix van der Wiel

    Trix van der Wiel
  8. Hay Edwin. Kun je een plaatsje voor mij reserveren? Dank

  9. mogen wij ook mee ?….2 personen aub

  10. Hallo,

    Wij zijn op dat moment ook in Jalon en willen graag aansluiten. Het ideale moment om ook even in contact te komen met andere mensen in onze toekomstige nieuwe omgeving.

    Magda en Andreas (Szekér-Vanzavelberg)

  11. Hier ook nog maar even aangemeld voor de zekerheid 2 personen😉

  12. Dag Edwin, vliegtickets vanuit Hollanda zojuist geboekt voor een bezoek aan de ouders volgende week…….. dus bij deze onze aanmelding voor op de reservelijst (als die er is): 3 personen. Wellicht vissen we achter het net maar zou erg leuk zijn om deel te kunnen nemen. We houden de agenda iig vrij zondag de 28e. Groet, Herman, Jeroen & Phileine.

    Jeroen Kaldenbach
    • Ik ben weer veel te weekhartig natuurlijk. Nou ja, wandel maar mee hoor. Maar jullie zijn echt de laatste hoor. Dan zijn we nu met 21 personen en anders wordt het zo massaal. Tot volgende week zondag!

  13. Helemaal top Edwin; dat wordt een leuke aanvang van onze voorjaarsvakantie, we zien er naar uit!

    Jeroen Kaldenbach
  14. Hallo,

    Kunnen wij aub ook nog met 2 personen meewandelen en -luisteren op zo. 28 feb ek ? Eten hoeft niet.
    Bedankt alvast.

    Marc en Martine (Alcalali)

    • Toen ik nog werkte stond er een keer in mijn functioneringsgesprek dat ik geen “nee” kon zeggen… Mijn chef had gelijk, wandel dus maar mee hoor. Dan zijn we met 23!

Geef een reactie

