Met de 360 graden camera   4 comments


360-graden-selfie

Zaterdagochtend 7.45 uur, 13 februari 2016. (Klik op de foto om rond te kunnen kijken)

Ons blog doet mee aan een wedstrijd van het Spaans verkeersbureau. Er waren 15 blogs uitgekozen en we zitten nu in de finale. De laatste opdracht is om met de Ricoh Theta 360 graden camera een video te maken over een actieve dag in Spanje. Op de Fiets en Wandelbeurs waar Spanje het gastland is wordt bekend gemaakt wie heeft gewonnen en die mag de camera houden. Zelf ben ik niet zo van de video’s maar ik ga het proberen. Fietsen en wandelen en je kunt dan zelf rondkijken. Voorlopig eerst een foto, dat resultaat spreekt mij het meeste aan.

Natuurlijk, het weer! Bijzonder vreemd weer de afgelopen dagen: warm, gisteren werd het 22,1 graden en donderdag 22,5 graden. Veel zon is er niet en er staat vaak een harde wind, windkracht 6/7. Maandag arriveert een flink koufront en gaan de temperaturen met 8 tot 10 graden omlaag. Voorlopig hou ik mij bezig met 360 graden.

Posted 13 februari 2016 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Met de 360 graden camera

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als grapje is 360 graden wel leuk maar geef ons toch maar de echte foto’s die vinden we mooier ! De bergen rondom zijn wel goed herkenbaar dat vinden we dan weer het leuke ervan.
    Kus en fijn weekend 😘
    Henk en Riet.

    • Ik geef jullie gelijk, een keertje leuk. Voor de afwisseling maar het cameraatje kost 500 euro en dat zou ik er niet voor over hebben. Morgen gaan we paella eten en dan zal ik hem eens midden in de paellapan zetten🙂
      Jullie ook een fijn weekend! Lieve kus!

  2. We zijn benieuwd wat er allemaal in die paella zit 👍
    Kus Riet.

Geef een reactie

