Uitslapen   2 comments


Lulu-bloesem

Zondagochtend 8.37 uur, 7 februari 2016.

Vroeg in de ochtend, het is nog donker, doe ik het slaapkamerraam dicht en kruip weer in bed. De wind giert om het huis en de stoep is nat, het regent! Normaal kan ik niet uitslapen, iedere zonsopkomst wil ik eigenlijk zien, koffie en met de katten naar buiten. Nu lig ik heerlijk rustig, dit is echt Nederlands uitslaapweer. Dat mis ik weleens in Spanje, dat het buiten zijn niet lokt. Dat je denkt, brrrrr….wat een afschuwelijk weer. Op je gemak wakker worden, regen die de ramen striemt. Pas om 7.50 uur word ik wakker, de regen is over. Helaas maar 1,2 mm en de wind die uit binnenland komt jaagt de wolken weg. Het waait nog wel hard, windkracht 5-6. De amandelbloesem waait om mijn oren. Koud is niet met 10 graden. Gisteren was er veel bewolking en pas ´s middags kwam de zon. Het werd 19,2 graden. Misschien komt er nog meer regen? Snel kijk ik naar de verwachting voor de aankomende 10 dagen, nee jammer, geen weer om uit te slapen.

Vastleggen in volledig scherm 7-2-2016 082407

Posted 7 februari 2016 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Uitslapen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Volgens mij lag de hele vallei plat in de uitslaapstand..

    Met vriendelijke groet, Simone Boogaers.

Geef een reactie

