Het thema   Leave a comment


IMG_2149a

Zaterdag 6 februari 2016.

Wat het thema van deze maand is? Geen idee, als de man van het bier er maar is, en de kaasboer, en als er maar genoeg te eten is, dan maakt het thema me niet zo veel uit. Zoals gebruikelijk kom ik weer niks tekort en is het gezellig druk op het plein. Bioconstructie blijkt het thema te zijn maar gelukkig merk ik daar verder weinig van.  Anna loopt rond met haar camera op statief en zet een meisje met fleurige bloemen in heur haar in een bevallige pose bij een kleurrijke kraam. Zo, die is goed bezig voor de fotowedstrijd! Als “man van” de vrouw die in de organisatie zit mag ik niet aan de fotowedstrijd meedoen. Nou ja, ik mag wel meedoen maar kan geen prijs winnen.

De man die met de hand turron van amandelen maakt is er weer, dat spul smaakt fantastisch. Ik proef ook nog een stukje authentieke arretjescake en dan is het tijd voor een biertje. Gezelschap genoeg en na afloop van de markt heb ik toch wel trek gekregen dus eten we wat bij Bar Rull. Het thema van volgende maand? Bijen en honing! Altijd leuk: Mercat de la Terra.

Posted 6 februari 2016 by Edwin in Geen categorie

Geef een reactie

