Amanecer Pla de Lliber   Leave a comment


Pla-de-Lliber

Maandagochtend 8.28 uur, 1 februari 2016.

LuluLulu protesteert klagelijk als ik haar bij Cokky van het warme dekbed mee naar buiten neem. “Hup, wandelen”. Net voordat de zon opkomt is het 4,7 graden en vandaag heeft ze weinig zin.
Bij het landbouwschuurtje blijf ik op een steen zitten in de zon. Lulu gaat op mij schoot zitten en als ik even later doorloop wandelen de katten niet mee. Dus loop ik maar terug. Op de foto zit Lulu ook. Gisteren was een zonnige dag met een paar wolken en warme dag, het werd 21,6 graden. Als we weer thuis zijn valt Lulu op mijn weercomputer in slaap. Ja, ik had de prinses niet uit bed moeten halen.

 

Posted 1 februari 2016 by Edwin in Geen categorie

Geef een reactie

