Zonsopkomst   4 comments


Lululu

Zaterdagochtend 8.06 uur, 23 januari 2016.

De zon komt mooi op maar wat is nu een zonsopkomst zonder voorgrondvulling? Juist, best een beetje saai. Dus roep ik al een tijdje Lulululu….. en ja hoor, nog net op tijd komt ze van heel ver weg door de velden naar mij toe huppelen. Ik ga van mijn steen af en zij gaat erop zitten, ze gaat zich gelijk wassen. Dat is niet bedoeling maar als Pluis ook komt aanlopen houdt ze even op en kan ik de foto maken. Daarna toch maar snel naar huis, het is 5 graden en windstil. Gisteren werd het 17,2 graden met heel veel zon en weinig wind.

Agenda: om 12.00 uur is de opening van een tentoonstelling over de Riu Raus in het museum in Xaló, aan de kant van de Mas y Mas. Er hangen ook foto’s van mij bij en na afloop is er een hapje en een drankje.

Posted 23 januari 2016 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Zonsopkomst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto en een fijne dag!

  2. Jij hebt toch altijd geluk. Een drankje en hapje. NV ( niet verkeerd )

Geef een reactie

