Filosofensteen   6 comments


Pluis-op-steen

Dinsdagochtend 8.25 uur, 19 januari 2016.

Wat een heerlijke ochtend, er is geen dauw, het is windstil en 11 graden als ik buiten kom. Voorjaarsachtig voelt het aan en ik maak een langere wandeling met Loesje, Pluis en Lulu naar mijn filosofensteen. Daar wachten we dan tot de zon over de berg komt.

PluisLulu-in-boom

Katten zitten net ik als graag iets hoger en als ik Lulu fotografeer is Pluis mij voor en zit parmantig op mijn steen. De zon komt over de berg, het gaat een prachtige dag worden.

Lulu-op-steen
Lulu op een kleinere steen, nog even de zon staat al op Coll de Rates.

Posted 19 januari 2016 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Filosofensteen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Katten zijn wijze beesten Pluis zit vast te filosoferen . Heel leuke foto’s ! Hier is het koud en tamelijk helder maar de weg is spekglad.
    Fijne dag en een knuffel van ons beiden voor jullie beiden.
    XXXXX Riet.

    • Nog steeds heerlijk weer, het is 15 graden en in de zon is het warm. Zet maar winterbanden onder de rollators 🙂 Er komt warmer weer aan als de voorspelling klopt. Overal zijn ze nu de druivenstruiken aan het snoeien. Ik hoef niet meer op Rocky te passen maar mail jullie binnenkort weer met foto´s.
      Liefst en kussen!

      Edwin.

  2. Ja, lentegevoel Edwin en ik zag ook dat de eerste amandelbomen al weer beginnen te bloeien.

    Willem en Sue Hofstede
  3. Weer mooie foto’s Edwin.

Geef een reactie

