Geen wifi   6 comments


Slechte-wifi

Dinsdagmiddag 12.30 uur, 5 januari 2015.

Buiten op het winterterras in de zon heb ik weer eens geen wifi. De oorzaak is eenvoudig want sinds Chico zijn favoriete slaapplek bovenop de antennes van de router is liggen ze altijd plat. Ik loop dus naar binnen om de antennes weer rechtop te gaan zetten maar tref 10 kilo slapende kat aan. Nou ja, laat hem maar liggen. De zon verdwijnt toch net achter een dikke wolk. Het is met 16 graden ook lang niet meer zo warm als gisteren toen het 21,2 graden werd. De luchtvochtigheid is 49% door de wind die uit het binnenland komt.

Posted 5 januari 2016 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Geen wifi

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die Chico mag toch alles van jou he.

  2. Zo’n elektrisch verwarmde voetenzak lijkt me heerlijk voor Chico. Aan 5 heb je er genoeg 😉.
    Fijne dag ! Kus XXXXX
    RIET.

    • Goedemorgen! Jullie zijn wel lekker vroeg hoor🙂 Ik heb ook al gedacht aan een elektrische dekentje. Zit nu met 2 katten, een op schoot en op mijn benen. Dan ga ik op Rocky passen en die zit ook graag op schoot. Zo gauw ik ergens ga zitten word ik bedekt met katten. Vandaag is een feestdag hier. Eerst met de katten lopen, dan met de honden wandelen en daarna naar Rocky.
      Liefs voor jullie beiden uit een onbewolkt Spanje!

      Edwin.

  3. ’t zijn toch snoepertjes hé….zo languit genieten. Onze poes profiteert er telkens weer van om boven op het klavier van de portable te kruipen, als ik de PC niet gesloten achterlaat. Het gevolg laat zich raden …programma’s die ongewenst openen, het lettertype van de PC dat gewijzigd is. Op een dag is ze er zelfs in geslaagd om een nieuwe achtergrondfoto op mijn desktop te plaatsen. Ik begrijp nog altijd niet hoe ze dat gefikst heeft.

    • Inderdaad Cokky moet haar laptop altijd dicht doen. Ze kunnen de raarste dingen doen met programma’s. Chico maakt het ook niet uit of de ondergrond hard is, makkelijk lijkt het mij niet liggen🙂

Geef een reactie

