Speels   2 comments


Koepoes-en-pluis

Donderdagochtend 8.39 uur, 31 december 2015.

Sinds oktober druppel ik nu 3 maal daags het oog van Koepoes maar na de eerste week zie ik niet veel verbetering. Een bijwerking van het druppelen is dat ze niet meer schuw is. Drie keer per dag vul ik haar bakje met brokjes en ze mag pas eten als het oog gedruppeld is. De eerste keren moesten we haar met ons tweeën vasthouden en kreeg ik haar oog bijna niet open, zo hard kneep ze het dicht. Nu kan ik het alleen en ze kijkt mij aan, ik druppel en zij gaat eten. Ze durft zelfs bij mij op schoot te zitten. Ook met wandelen huppelt ze nu vrolijk vlak achter mij aan en speelt met Pluis die zich verstopt in de kruiwagen. De oogdruppels doen dus  goed werk.

De zon komt op aan een onbewolkte hemel en het is 5,6 graden. Gisteren was een onbewolkte dag met 7,1 uur zonneschijn, meer is niet mogelijk in deze tijd van het jaar. Het werd een aangename 19,2 graden en voor het eerst deze maand stak er een zeewind op tot 30 km/uur, windkracht 5.

Posted 31 december 2015 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Speels

Subscribe to comments with RSS.

  1. Door Henk. Fijn dat het met koepoes beter gaat.
    Ik zie je om 17:00 uur voor de oliebollen en de cava.

Geef een reactie

