Oranje   4 comments


Gazania

Donderdagochtend 8.00 uur, 17 december 2015.

De opkomende zon en de bloeiende gazania´s zorgen voor een oranje foto. Een laag sluierbewolking is verantwoordelijk voor een prachtige zonsopkomst. Vannacht was het het helder en het is 4,3 graden. Gisteren was een prachtige dag, windstil en het werd 23,4 graden en toen kon ik mij niet meer inhouden en heb na 3 maanden rust weer mijn fiets gepakt. Heerlijk om met dit weer een rondje te fietsen. Ik kwam drie profploegen tegen, ook BMC. Als het zulk weer blijft ga ik het wel volhouden.

Posted 17 december 2015 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Oranje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tuurlijk ga je dat volhouden , anders lukt het je niet om weer op de fiets naar ons toe te komen. Beetje in training blijven hoor.
    Kus XXXXX
    Henk en Riet.

    • Ja, ik zal het proberen. Het is nu weer zulk mooi weer, net als gisteren en nu is de kerstboomverlichting kapot! Dus ga ik nieuwe kopen de boom aftuigen en weer optuigen. En dat bij 23°🙂

      Maar hoe dan ook, ik kom naar jullie toe om mijn 60ste verjaardag te vieren! Anders ga ik wel een weekje eerder weg. Een lieve kus voor jullie beiden!

      Edwin.

  2. Goed zo. Ik zat vanochtend op het terras met appelgebak en koffie. Zag BMC ook twee keer langs rijden.
    Trouwens deze appeltaart komt uit Nederland. Lijkt op de punten bij Dudok. Heerlijk.

Geef een reactie

