Pies en poep   5 comments


Spanje-Wilde-peen

Dinsdagochtend 8.55 uur, 8 december 2015.

Een beetje later vanochtend hoewel ik vroeg op was. Ik had mij aangekleed, deed de slaapkamergordijnen open en ik stond met mijn sokken al in de kattenpis van Chico, hij had slecht gericht dus gelukkig de gordijnen niet geraakt. Daarna de keuken in om vijf hongerige katten te voeren, hé wat ruikt het hier raar. Ja hoor, heeft Koepoes in een hoek gepoept. Ook goedemorgen.
Het is een beetje dampig buiten maar de zon komt op aan een onbewolkte hemel, het is windstil en alles is bedekt met een dikke laag dauw. Gisteren waren er veel wolken en het werd 17,7 graden. Net als vandaag zakte het kwik ´s nachts tot net onder de 6 graden.
Nu met de honden wandelen, alleen kots ontbreekt vandaag nog, dus wie weet.

Posted 8 december 2015 by Edwin in Geen categorie

5 responses to “Pies en poep

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ach Edwin, de foto maakt alles weer goed…………. Goedemorgen en fijne dag

  2. Nee, dat was hier al. Net lekker in bad komt dochter (van 18!!!) me melden dat Tigger de hele kamer ondergekotst heeft en de hond er niet af kan blijven… Yuk! Ze had er papiertjes overheen gelegd, dat dan weer wel…. Maar drie keer raden hoe kort mijn bad was vanmorgen…. Never a dull moment met katten…😉

  3. Nou, die foto is ook geen kattepis!

    Derk & Margreet

Geef een reactie

