Wachten   4 comments


Lliber-om-8uur16

Zondagochtend 8.10 uur, 29 november 2015.

Lulu en ikOp een grote zwerfkei zit ik al 10 minuten te wachten op de eerste zonnestralen, ik ben eigenlijk iets te vroeg. Het is onbewolkt, windstil en maar 4,2 graden. Lulu houdt schijnbaar niet van koude pootjes en gaat op mijn schoot zitten, ik krijg koude billen. Ja, precies om 8.10 uur komt de zon nu over de berg. Geweldig om vrijwel iedere dag de zon op te zien komen. Dit gaat weer een mooie dag worden net als gisteren toen het 20,7 graden werd en het nauwelijks waaide. Ook nu is het windstil en er hangt een klein beetje mist onder in de vallei. De rook van een paar vuurtjes vermengt zich met de mist. De eerste boeren beginnen hun snoeihout te verbranden.

Agenda: verder met mijn foto opdracht op Cumbre del sol. Eerder kon niet doordat het te hard waaide op dit hoge punt. Het pas geplaatste bord met de etappe winnaar, Tom Dumoulin erop is omgewaaid heb ik gehoord. Dat is voor mij niet erg, die foto´s zijn klaar.

Posted 29 november 2015 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Wachten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat kan ik de laatste tijd weer van jullie foto’s genieten. Die vroege ochtend met verte erin zijn mijn favoriet. De belofte die daar steeds weer in zit.
    Na onze dagen in jullie vallei met onder andere de wandeling de coll de Rates op, kleurt mijn beleving door de herinnering.

  2. Wat Johanna zegt is helemaal waar . Daar teren wij al jaren op en genieten van de mooie foto’s.
    Henk en Riet.

Geef een reactie

