Volle maan   4 comments


Volle-maan-om-7uur37

Donderdagochtend 7.37 uur, 26 november 2015.

Het eerste wat opvalt als ik buiten kom is de hoge temperatuur van ruim 14 graden, 13 graden meer dan gistermorgen. Het waait vanuit het het noordwesten. Dat is hier de heersende windrichting voor de aankomende 5 à 6 maanden. Deze keer voert de wind ineens warme lucht aan. Gisteren was een dag met wolken en zon. Pas om 16.00 uur werd het 19,1 graden.
Het tweede valt mij pas op als ik achterom kijk, een volle maan aan een vrijwel onbewolkte hemel. Snel wissel ik thuis weer van lens en vanaf het dakterras wil ik een foto van Xaló en de volle maan maken. Dan blijkt dat er toch bewolking hangt en de maan niet groots achter de bergen verdwijnt maar achter de wolken.

Posted 26 november 2015 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “Volle maan

Subscribe to comments with RSS.

  1. prachtige foto

  2. Vond hem gisteravond wel erg groot……. heb hem ook gezien, Super mooi

  3. Toch mooie foto hoor Edwin.

Geef een reactie

