Zon, zon en nog eens zon   10 comments


Zonsopkomst

Woensdagochtend, 8.10 uur, 18 november 2015.

Simone-en-HenkZon, zon en nog eens zon. Steeds moet ik denken aan de woorden van Juan, “Zon totdat het je verveelt” Het is genieten zoveel zon en licht maar ik begrijp hem wel, het is ook saai weer. Er gebeurde de afgelopen weken niet veel met het weer. Het enige dat een beetje afwijkt is dat ik geen periode weet waarin er zo lang zo weinig wind was. Gisteren was het heel de dag ook vrijwel windstil en de temperatuur liep op 21,3 graden. Dus prachtig weer voor een fietstochtje naar Parcent om daar paella te eten met vrienden.

Posted 18 november 2015 by Edwin in Geen categorie

10 responses to “Zon, zon en nog eens zon

Subscribe to comments with RSS.

  1. Heerlijk hoor. Allen ’s ochtends wat fris. Dat heb ik er wel voor over……. Het wordt weer zomer van de week

  2. Daar kunnen wij hier in België alleen maar van dromen. Geniet maar verder van al deze zon.

  3. Wij hadden vannacht juist een flinke storm . Gelukkig wortelen de bomen diep genoeg. Sportief van Simone en Henk om mee naar Parcent te fietsen.
    Lieve groeten en kus van
    Henk en Riet.

    • Inderdaad in de polder zijn de bomen gewend aan flink wat wind en waaien niet gauw om. En van ons is het sportiever hoor. Ze hebben net nieuwe elektrische fietsen. Simone was zelfs eerder boven in Parcent dan ik😦 maar ondanks 3 maanden zonder te fietsen konden ze me niet bijhouden. Tja, ik moet weer gaan trainen! O ja, dan wil ik in juni op de fiets naar jullie komen en als ik dan 60 word ben ik bij jullie. Dus volhouden hoor!

      Met een lieve kus voor jullie beiden!

      Edwin.

      • Datl lijkt me een mooi plan. Zal ik proberen geen fratsen meer uit te halen want zoals het nu is is niet leuk. Over een week of zes gaat het vast beter.
        Dikke knuffel van
        Henk en Riet.

        • Weet je dat ik een voorgevoel had. Op het laatste moment schreef ik het erbij. Ik ben zo geschrokken, vallen en dan je pols breken. Als het nodig is kom ik hoor. Volhouden hè, dan kom ik op de fiets naar jullie en dan vieren we met heel het gezin mijn 60ste verjaardag! Met een lieve kus voor jullie beiden.

  4. Inderdaad een beetje saai weer, maar wel lekker om dingen in de tuin te doen. Vanochtend de derde hoop tuinafval verbrand. De vijg moet nog even wachten. Daarna naar Bert om te bespreken ( met Toni ) hoe de tuin moet worden.

Geef een reactie

