Selfie   8 comments


Selfie

Vrijdagochtend 7.45 uur, 6 november 2015.

Soms heb ik geen zin om mijn camera mee te nemen en wandel ik met de katten richting druivenvelden, gewoon lekker ontspannen. Altijd krijg ik daar spijt van. Dan wil ik toch vastleggen hoe mooi de opkomende zon op de bergen staat en hoe blauw de hemel is. Op een grote zwerfsteen drink ik mijn koffie en wacht tot de eerste zonnestralen over de berg komen. Dan springt Lulu op mijn schouder, “Lekker warm en een veel beter uitzicht”, zal ze wel denken want ze blijft stil zitten kijken. Wacht, dan maar eens een selfie met met mijn iPhone.
Het is 9,8 graden maar daar komt vandaag zeker 10 graden bij. Gisteren was een mooie dag met weinig wind en heel veel zon. Het werd een zomerse dag met 24,8 graden.

Posted 6 november 2015 by Edwin in Geen categorie

8 responses to “Selfie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Herkenbaar, altijd dat gesleept met een camera. Zelfs als ik hem niet bij me heb, kijk ik in plaatjes!

    • Ja, dat klopt: “mooie voorgrond vulling, mooi met de groothoek, hè wat dom dat ik geen camera bij mij heb.” Het niet echt kunnen inzoomen met mijn iPhone is wat ik het meeste mis.

  2. Voor een “selfie” is het toch steengoed gelukt en dat zonder een selfiestick.
    Lieve kus.
    Henk en Riet.

  3. Je ben veel te eerlijk man. Mooie foto.

  4. Wat een mooie ogen! (ik bedoel de kat)🙂

Geef een reactie

