Loesje   Leave a comment


Loesje-op-steen

Donderdagochtend 7.19 uur, 29 oktober 2015.

Het is 10 graden, dus behoorlijk frisjes. De zon komt nu om 7.45 uur over de berg. Normaal ga ik op mijn steen zitten wachten tot de zon op mijn gezicht staat maar ik heb een afspraak om 8.15 uur bij de benzinepomp om een huissleutel in ontvangst te nemen. Loesje doet mij na en gaat op een kleinere steen zitten. De zon zie ik wel opkomen, in mijn beeldscherm als ik deze zinnen tik.
O ja, gisteren was een heerlijke dag met een maximumtemperatuur van 21,8 graden.

Posted 29 oktober 2015 by Edwin in Geen categorie

Geef een reactie

