Amanecer   2 comments


Zonsopkomst-El-Collado

Vrijdagochtend 8.38 uur, 16 oktober 2015.

In de loop van de nacht is de onbewolkte hemel betrokken en als ik buiten kom is het 16 graden, 10 graden meer dan gisterochtend. De zon zorgt voor een prachtig begin van de dag. Ik zal de foto insturen naar TVE, ze willen foto’s hebben van de “amanecer”, de dageraad, die ze dan gebruiken bij het weerbericht van 10.00 uur.
Gisteren was een prachtige onbewolkte dag met een staalblauwe hemel, het werd aan het einde van de middag 21,8 graden.

Posted 16 oktober 2015 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Amanecer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hele mooie foto van de dageraad . Vanaf het dakterras genomen?
    Fijne dag .
    Kus . Henk en Riet.

    • Inderdaad vanaf het dakterras. Ik wilde even snel een foto maken en was Chico voor maar toen ik weer terug ging zat hij achter de deur te wachten en was mij te snel af. Eer ik hem dan weer van het dak heb…
      Jullie ook een mooie dag gewenst. Met een kus uit Spanje!

Geef een reactie

