Wachten op regen   11 comments


Mooi-Loesje

Donderdagochtend 10.00 uur, 8 oktober 2015.

Had ik mij zo verheugd op een hele dag regen. Gezellig muziekje aan, met een boek op de bank en ´s middags een filmpje kijken. Nee, dit is Spanje en zulke dagen zijn heel zeldzaam. Dus vanmorgen gewoon met de katten een rondje door de tuin gemaakt. De zon kwam zelfs nog heel even door. Daarna met de honden naar het pleintje van Lliber gewandeld. Buiten op het terras koffie gedronken. Natuurlijk had ik mijn vest en paraplu wel thuis kunnen laten. Geen druppel regen, geen zuchtje wind en 17,8 graden. Maar richting kust wordt het al donkerder. Nou, kom op met die 60 mm, ik zit te wachten.

Posted 8 oktober 2015 by Edwin in Geen categorie

11 responses to “Wachten op regen

Subscribe to comments with RSS.

  1. De een hoopt op regen en de ander op de zon……..

  2. We blazen een dikke zwarte wolk jouw kant op. De mannen zijn buiten aan het tegelen, dus je mag al het hemelwater hebben. Heavy Water War al gezien? Gr. ED

  3. Edwin,

    In Calpe heeft het vanochtend goed geregend en er hangt nu een flinke deken van mist over Calpe, ik kan de bergen niet zien. We zijn net terug uit Moraira en daar ook een flinke bui, mijn moeder heeft een paraplu moeten kopen want ja die van haar lag in het hotel. Groet Martin

  4. De geplande wandeling van Alcali naar Parcent hebben we vanochtend maar afgeblazen. De lucht werd inktzwart en nu regent het hier in Xalo al uren. Volgens weer online is het hier vandaag bewolkt met lichte regen of motregen, met een verwachte neerslag van 3 mm. Ik weet niet hoeveel neerslag er vandaag gaat vallen, maar jouw voorspelling lijkt me heel wat beter dan die van weer online. Op welke site krijg je een betere voorspelling?

  5. Dank, deze site geeft een hele andere voorspelling, gunstiger voor volgende week en daar zijn we blij mee!

  6. Wat een plaatje, Chico tussen de bloemetjes!

Geef een reactie

