La princesa   4 comments


Lulu-op-schoot

Dinsdagochtend 7.40 uur, 6 oktober 2015.

Het is nog behoorlijk schemerig als ik met de katten ga wandelen. Lekker fris met 15,7 graden en alles zit onder een dikke laag dauw. Gisteren was een bijzondere dag met af en toe wat zon maar toch met een maximumtemperatuur van 32,4 graden!

Loes-op-schootLliber-om-7uur50
Loesje ligt nog op mijn schoot…

`La Princesa´noemen we Lulu regelmatig. Ze gedraagt zich als ook als een prinses, ze is de baas en haar wil is wet. Als ik in de druivenvelden op mijn steen zit te wachten tot de zon opkomt springt Loesje op schoot maar dat duurt niet lang. Lulu is ook nog eens behoorlijk jaloers en binnen een paar minuten ligt ze prinsesheerlijk op mijn schoot.

Posted 6 oktober 2015 by Edwin in Geen categorie

4 responses to “La princesa

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een hond heeft een baas , een poes heeft een slaaf ….
    gr.grt RenR
    Cokky al iets beter ?

    rijk en ria van Eck
  2. Hoe is het met Cokky ? Ze is toch zeker niet naar de bieb gegaan gisteren ? Een beetje rust en lekker slapen doet een mens goed. Alle vijf de katten zijn wel heel verschillend van karakter maar dat is leuk om mee te maken.
    Lieve kus van Henk en Riet.

    • Ja, ze is naar de bieb gegaan en daarna weer naar bed. Vanmorgen heeft ze tot 10.00 uur geslapen en toen naar het gemeentehuis gegaan. Een Coldina pil erin en dan doet ze het weer een paar uur. Dan is haar energie op, zei ze. Gisteren kreeg ze haar stem weer terug. Vannacht heb ik wel watjes in mijn oren moeten doen. Dick van der Plas was er niets bij🙂
      Prachtig maar warm weer hier. Ik ga de was ophangen! Kus voor jullie!

Geef een reactie

