Bijna 30 graden   6 comments


Chico-op-auto

Maandagochtend 12.15 uur, 5 oktober 2015.

Cooky-en-LuluHet is bijna 30 graden, door de luchtvochtigheid voelt het aan als 31 graden. Dat gebeurt niet gauw in oktober. Alle katten slapen, alleen heeft Chico weer een onhandige plek uitgezocht. Hij ligt languit op het dak van de Peugeot, goed dat er een rail opzit en ja, ik neem wel de andere auto.

Cokky is gistermiddag ziek geworden en slaapt ook, ze heeft geen stem meer, hoest en heeft koorts. Lulu is solidair.
Carmina die ´s middags op de bieb werkt is op vakantie, Tadeo die het dan van haar overneemt belde mij net, hij is ook ziek. Tja, meer zijn er niet. Eens kijken of ik Cokky tegen vier uur op de been kan krijgen met wat pillen en een kopje thee.

Posted 5 oktober 2015 by Edwin in Geen categorie

6 responses to “Bijna 30 graden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik zou Cokky maar lekker laten slapen. Dan gaat de burgemeester zelf maar. Dan ziet hij gelijk wat een werk het is. Wellicht krijgt Cokky dan wel opslag.

  2. Ach, bah…. Ga jij maar Edwin, lijkt me beter…. anders is het halve dorp straks ook ziek…. Beterschap aan Cokky!

  3. Ontzettend balen voor Cokky .
    Van harte beterschap.
    RenR

Geef een reactie

