La Puebla de Valverde   3 comments


IMGL0138-001

Donderdag 17 september 2015.

IMGL0132-001Deze route heb ik al heel wat keren gereden, op de fiets. Nu, met Cokky erbij en met de auto, vind ik het leuk om haar de plekken te laten zien waar ik geweest ben. Vandaar dat we overnachten in een leuk hotel aan de Via Verde: Fonda de La Estacion.
Mijn favoriete serveerster ontvangt me met twee dikke zoenen, we drinken een biertje buiten in de zon, waar de stoelen staan op een frisgroen grasveld.

We wandelen een stukje over de oude spoorlijn en fotograferen de vele vlinders en bijen die druk bezig zijn op de struiken prachtig bloeiende tijm. De zon schijnt, de kamer is prachtig, de douche heerlijk, het eten fantastisch. En toch geniet ik overal nét even meer van als ik op de fiets ben.

 

 

Als je op 1 van de fotootjes klikt kom je in de fotoserie terecht.

Posted 17 september 2015 by Edwin in Geen categorie

3 responses to “La Puebla de Valverde

Subscribe to comments with RSS.

  1. Logisch toch, dan heb je die dikke kussen meer verdiend!
    Ook een dikke van Henk en Riet.

  2. Ben je weer terug uit NL? Gelijk maar weer op reis? Lekker hoor… Geniet maar. Groetjes

Geef een reactie

