Safari   5 comments


IMG_8910 WEB

Zondagochtend 13 september 2015 (door Cokky).

Dit is mijn favoriete tijd van het jaar om op safari te gaan in eigen tuin. Als er dauw is, nog vóór het ontbijt. Statief en reflector mee, katten achter me aan. Ik geloof dat het volgen van al die cursussen eindelijk zijn vruchten afwerpt. Liep ik vroeger in een soort blinde paniek foto´s te maken en dan zat er altijd wel wat tussen wat gelukt was, nu ben ik veel rustiger en denk na over wat ik wil. “Vandaag: iets van een silhouet met druppeltjes” …. en dan maar hopen dat er geen kat kopjes gaat geven aan het statief, of probeert de libelle te vangen. In oktober begint het nieuwe cursusjaar, onze groep gaat zich verdiepen in Lightroom en portretfotografie. Maar nu eerst koffie.

Posted 13 september 2015 by Edwin in Geen categorie

5 responses to “Safari

Subscribe to comments with RSS.

  1. Na zo’n prachtige foto ….zou ik,zeggen …doe maar 2 bakkies ☕️☕️
    gr.grt. RenR

    rijk en ria van Eck
  2. Multi talent !!!

  3. Alweer schitterend!

  4. Da’s wel een heel mooie!

  5. Edwin zal wel jaloers zijn …. HAHAHA

Geef een reactie

