Dag 14. Rustdag   5 comments


Lectoure

Zondag 14 juni 2015.

Canal-Lateral
Teleurgesteld word ik wakker want de regen tikt nog steeds op tent. Normaal ben ik al heel vroeg weg maar nu draai ik mij om en slaap uit tot 8 uur maar het regent nog steeds misschien wel minder hard. Ik maak koffie in de tent en tegen negen uur heb ik binnen alles ingepakt. Kom op, gaan. Langer wachten heeft geen zin, ik trek mijn regenpak aan en pak de tent nat in.

De route gaat lekker vlak langs het Canal Lateral a la Garonne, na een tijdje breekt de zon door en het wordt prachtig weer. Zal ik de tent opzetten om te drogen? Nee, laat maar lekker zitten, als ik vanmiddag de tent opzet is hij zo droog.

Na 50 kilometer lunch ik in Lectoure een oud stadje en na 83 kilometer vind ik al ruim voor vier uur bij Castéra Verduzan een prachtige camping. De zon schijnt, de natte tent dampt, ik doe de was en als alles hangt te drogen ga ik lekker in mijn boek lezen. Zo, ik ben nu 14 dagen onderweg en heb 1620 kilometer gefietst, toch best prettig af en toe een rustdag.

Posted 17 juli 2015 by Edwin in Geen categorie

5 responses to “Dag 14. Rustdag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi verhaal maar om 84 km nou een rustdag te noemen…… daar hebben wij een heeeel ander idee over.
    Kus XXXXXX

  2. Die kerk is de 14de eeuwse kathedraal van Lectoure.

    • Bedankt Paul! Ik had al antwoord gehad. Ik kon het mij niet meer herinneren. Normaal schrijf ik het op of maak een foto van een bord of info paneel. Komt ook door het achteraf schrijven uit maar weinig aantekeningen. Groet uit Spanje.

Geef een reactie

