Dag 7. Wifi.   2 comments


Heerlijk-fietsen-jaagpad

Zondag 7 juni. Every-Vezelay

WifiNa 137 kilometer fietsen meld ik mij aan op de camping en krijg gelijk van de vriendelijke vrouw achter de balie een kaartje met de wifi code. Ondertussen ben ik erg achterdochtig geworden en vraag wat de beste plek is voor de ontvangst. Het klinkt hoopvol wat ze zegt, ze heeft nog van niemand gehoord dat ze problemen hadden. Dan moet ik er toch na 8 dagen aan geloven en stukjes gaan schrijven. Weet je, ik zie er tegenop. Na een hele dag fietsen ga ik eerst de tent opzetten, dan ga ik douchen, soms doe ik de was en hang het op. Daarna ga ik wat eten en pak ik die loodzware iPad 3. Nou, geen wifi signaal. Ik loop heel de camping rond, niets, niets, niets.
Een andere Nederlander komt later triomfantelijk naar mij toe, ‘Het is mij gelukt om een email te versturen! Je moet in het herentoilet gaan zitten, met je rug tegen het kantoortje aan en dan dus die code gebruiken, maar kijk, dat is dus geen hoofdletter O maar een 0 hoor.’ Ik bedank hem en leg opgelucht mijn iPad weg, zo’n opoffering kan niemand van mij verwachten, ik neem mijn ereader, lees een kwartiertje en val zonder wroeging in slaap.


Door op een foto te klikken kom je in de diaserie.

 

Posted 6 juli 2015 by Edwin in Geen categorie

2 responses to “Dag 7. Wifi.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goedemorgen Edwin. En wij maar wachten op je leuke berichten……….HAHAHAHA

Geef een reactie

