Groen   1 comment


Druiven

Woensdag 17 juni 2015 (door Cokky).

De druiven groeien onvoorstelbaar hard. Druivenstruiken wortelen erg diep dus voorlopig hebben ze nog geen last van de droogte. Ik heb net het boek van Maarten ´t Hart uit, “Magdalena”, waarin hij vertelt over hoe goed zijn moeder kon druivenkrenten. Nou, die van mij kan dat ook heel goed en ik heb het ook nog geleerd, in de kas van mijn opa. Maar deze druivensoorten hoeven niet gekrent te worden, het zijn wijndruiven en er is ruimte genoeg in de tros voor de druifjes om groot te worden.

Posted 17 juni 2015 by Edwin in Geen categorie

One response to “Groen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Maar ik vind wel dat je bij ons een keer de tomatenplanten moet komen controleren. Want ze groeien als kool en het dieven is voor mij toch een probleem. Sommige worden al rood. Dus dat wordt binnenkort smullen.

Geef een reactie

