De hemd van het lijf   7 comments


Hemd2

Zaterdag 6 juni 2015 (door Cokky).

De Mercat de la Terra, de biologische markt van vandaag is voorlopig de laatste die ´s ochtends gehouden wordt: door de warmte daalt het aantal bezoekers. In juli en augustus wordt de markt verplaatst naar de avonduren. “Wil jij dan ook wat werk voor je rekening nemen?” Ja, natuurlijk, graag! Volgende week wordt de nieuwe gemeenteraad geïnstalleerd en het verdelen van de taken is in volle gang. Van de gemeentesecretaris heb ik een stapel formulieren gekregen om in te vullen: ze willen alles van me weten. Inkomsten, bezittingen, in wat voor auto we rijden, of we ook nog juwelen bezitten, of kunst aan de muur hebben. En dat moet ieder jaar, zodat ik kan verantwoorden waar dat geld vandaan komt voor die Mercedes cabrio waar ik over een paar jaar opeens in rondrijd. Ik moet opgeven of ik belangen heb in een bedrijf, of dat mijn man een bedrijf heeft, of andere familieleden. Want die mogen dan niet voor de gemeente werken.

De verslaggever van de CostaBlanca Nachrichten wil graag weten hoe het komt dat er twee buitenlanders in de gemeenteraad van Xaló zitten, voor een partij die bekend staat als uiterst Valenciaans. (Mederaadslid Christiaan is Duitser maar woont al vanaf zijn 2e jaar in het dorp). Maar de vraag die me het meest gesteld wordt is toch: “Waar is Edwin?”.

Posted 6 juni 2015 by Edwin in Geen categorie

7 responses to “De hemd van het lijf

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, waar is Edwin?

    William v.d. Bliek
  2. Leuk Cokky….. Zet Edwin niets meer op de blog???? Groetjes uit een koud nl.

  3. Hoi Alexander, Edwin heeft óf geen WiFi onderweg, óf hij is te moe om het te gebruiken. Hij stuurt me een sms’je aan het eind van de dag en ik zet het op zijn Facebook. Jammer hè?

  4. Zie ik het juist ?….Zijn er in Juli twee avondmarkten ? …eentje op 4 juli en de andere op 18 juli ?

  5. Het wordt nu tijd om de CEO te vervangen. Want je moet elke vorm van verstrengelen van belangen uitsluiten. Het is fris in Rotterdam. Vandaag heb ik een drukke dag. Vannacht samen 10 uur geslapen. Leven de verplichtingen.

Geef een reactie

